Чому ми працюємо за записом?

Вибір сукні для дівчат - питання не з легких, і ми хочемо вам в цьому допомогти по максимуму. Стилісти DressforDay підберуть ідеальний образ кожному, і для того щоб приділити потрібну вам час ми ведемо попередній запис.

Які умови прокату?

1) Ми даємо сукню в прокат на 3 дні 2 ночі.

2) Для оренди сукні(в день коли ви її забираєте) потрібно залишити залог (можливі варіанти):
– повна вартість сукні;
– документ з фото +500 грн.

3) Для броні потрібно :
– Оформити договір
– Оплатити 50% вартості прокату

Чи є у нас знижки?

Так, ми робимо знижку 10% якщо ви взяли в прокат більше 5 суконь. А також у нас часто проходять акції.

Чи можливо доставити плаття Новою Поштою?

Новою Поштою відправляємо за умови що в заставі ви залишили повну вартість сукні.

Як нас знайти?

вул. Симона Петлюри (Комінтерну), 6, офіс 1, на домофон набрати 1. Ми знаходимося навпроти ботанічного саду, за кафе "La Vaka Tapas", над нами готель "Hermitage". Найближче метро Університет.

1. Вартість прокату за кожне конкретне плаття або аксесуар вказана в каталозі на нашому сайті.

2. Предмет прокату надається на термін до двох календарних днів, тобто до 48 годин. При перевищенні зазначеного часу користування предметом прокату з Клієнта стягується фіксована вартість прокату за добу, яка визначається окремо для кожної моделі і вказується в договорі.

3. Для отримання предмета прокату в нашому сервісі, Вам необхідно: - внести заставну вартість за предмет прокату (плата за прокат віднімається з заставної вартості при поверненні); - надати оригінал паспорта для оформлення та укладення договору прокату. Залишений Вами заставу (за винятком вартості прокату і можливих витрат за псування предмета прокату) повертається Вам тоді, коли Ви повертаєте предмет прокату.

4. Клієнт зобов'язаний повернути предмет прокату в тому ж стані, в якому він був отриманий. Тому при отриманні предмета прокату Ви маєте право відзначити його недоліки, якщо такі є.

5. У разі великих забруднень або великих пошкоджень предмета прокату, його відновлення проводиться за рахунок Клієнта (сума визначається для кожного конкретного випадку індивідуально). У разі серйозної псування предмета прокату його деталей або аксесуарів (вартість відновлення - 50% або більше заставної вартості предмета прокату) - заставна вартість не повертається.

6. Для того, щоб забронювати предмет оренди, треба внести 50% вартості від оренди. В випадку відмови від бронювання через 3 (три) календарних дні після заключення договору, сума передоплати не повертається.

7. Предмет прокату категорично забороняється прати, не намагайтеся самостійно ремонтувати і "підганяти" під розмір.

8. Знижки на предмет прокату визначаються за домовленістю з Сервісом і можливі в разі: - укладення договору прокату на термін більше 3-х діб; - колективного замовлення (прокат більше 3 суконь одночасно).

9. Право першого прокату за індивідуальним замовленням: в разі якщо необхідний предмет відсутня в колекції Сервісу або Клієнту не підходить запропонований в наявності розмір, Клієнт може за домовленістю з Сервісом зробити персональне замовлення на такий предмет. В цьому випадку первісна вартість прокату (3 календарних дні) складе 50% від вартості самого предмета проката.Стоімость прокату за наступні дні розраховується за загальними правилами прокату.

10. Можливі додаткові послуги (ціна визначається індивідуально): - підбір індивідуальної комплектації предмета прокату з наявних елементів (суконь і аксесуарів); - підгонка суконь по фігурі, якщо це можливо. При прийнятті предмета прокату він оглянутий і дефектів не виявлено / виявлено дефекти (необхідне підкреслити). Виявлено дефекти: ________________________________________________________________________________________